ماهنامه نگاه نو دانش

ماهنامه نگاه نو دانش، از بهمن ماه 1392 زیر نظر واحد فرهنگی و پژوهش مرکز 31  منتشر می گردد. این نشریه  شامل مقالات و مطالب پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و ... بوده و با همکاری انجمــــن های علمی، مدیران گروه ها، اساتید و دانشجویان به صورت ماهنامه منتشر  می گردد.

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 11  / ویژه نامه عکاسی

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 12   / ویژه نامه گردشگری

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 13 / ویژه نامه روابط عمومی

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 14 / ویژه نامه امور فرهنگی

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 15 / ویژه نامه مدیریت و کارآفرینی

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 16 / ویژه نامه اسناد و مدارک

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 17 / ویژه نامه معرفی آثار دانشجویان انجمن علمی هنرهای تجسمی - عکاسی ورودی بهمن 94

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 18

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 19

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 20

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 21

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 22

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 23 / ویژه نامه کارآفرینی و تجاری سازی فرهنگ و هنر

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 24

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 25

ماهنامه نگاه نو دانش شماره 26

به زودی . . . انتشار فصلنامه تخصصی "کارآفرینی فرهنگی" 

این مرکز انتشار فصلنامه تخصصی علمی، پژوهشی و ترویجی کارآفرینی فرهنگی با محوریت تجاری سازی تولیدات فرهنگی و هنری را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1398 در دست اقدام دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پرتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

پرتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

به استحضار میرساند با توجه به راه اندازی پورتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری توسط وزیر محترم کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، ...
نظرات کاربران
ارسال نظر

توضیحاتی درباره شرکت ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.